Olumlamalar Ve Olumlama Cümleleri İle Çekici Bir Erkek Olmak

Öneriyorum: Kızı Aşık Etmenin 46 Yolu

[Kardeş Blogumuzdan] Kadınları Etkileme Yolları - 30 Kesin Yöntem Ve Kaynaklar




Yazar: Ricci - KarizmaSırları.com


Olumlamalar, olumlama cümleleri konusunda internette bir çok bilgi var, daha doğrusu bilgi kirliliği. Ancak özellikle çekici bir erkek olmak için kullanılabilecek olumlamalardan kimse bahsetmiyor.

Birazdan normalde yapmadığım bir şey yapıp, Sosyal İletişim Ekitabımdan olumlamalar, olumlama cümleleri üzerine yazdığım bir bölümü seninle paylaşacağım.



Olumlamalar Nedir Ve Size Faydası Ne Olacak

Tam olarak bilmeyenler için olumlama cümlelerinin tanımı şudur: Beynimiz, daha doğrusu bilinçaltımız, yaşadığımız her şeyi hiç durmadan artı ya da eksi tecrübe olarak kaydeder. Bunun nedeni benzer bir durumla karşılaştığımızda aynı tepkiyi vererek olabildiğince bizi korumaya çalışmasıdır.

Şunu demek istiyorum. Mesela eğer çocukken bir öğretmenin tarafından utandırılmışsan, yıllar sonra bile benzer bir durum içinde (yani sosyal bir ortamda) bulunduğunda beynimiz yine aynı tepkiyi vermemizi yani o utanç duygusunu tekrar hissetmemizi sağlayacaktır. Bu tür gerçek hayat örneklerini çoğaltmak mümkün.
Asıl konuya geçelim, yıkıcı inançlarından kurtulmak ve çok daha çekici bir erkek olmak için olumlamaları nasıl kullanabiliriz…

Sosyal İletişim Ekitabından Olumlamalar Hakkında Derinlemesine Bilgiler:

“Olumlamalar” başlığı altında yeni bir liste yap. Negatif inançlarını yaz pozitif olanlarla değiştir. Mümkünse hayatından bir referansı da yanına yaz. Şu kuralları izlemen önemli:

- Olumlu olduğuna emin olmalısın: “Ben utangaç değilim” yazmak pek işe yaramaz
- Kendi bakış açınla yazın: “İnsanlar…, kızlar/erkekler… “ yerine “Ben” kullan
- Geniş zamanı kullan: “Ben kendime güveneceğim” yerine “Ben kendime güveniyorum”
- Kontrol edebileceğin bir şey olmasına dikkat et: “Ahmet’ in çıktığından daha fazla kızla çıkıyorum” yazma
- Güçlü duygusal çapalar, referanslar eklemeye ve aklında konuyla ilgili resimler canlandırmaya çalış

Örnek olması açısından işte kendi olumlama cümlelerim. İstediğin gibi kendine uyarlayabilirsin:
1.   Tanışmak istediğim herkesle kolayca konuşurum. Zekiyim,rahatım ve espriliyim.
2.   Cesurum. Her korkunun üstesinden gelirim.
3.   Formda ve çekiciyim. Vücudumu zinde tutarım.
4.   İnsanlara iltifat etmeyi ve onlara değer verdiğimi göstermeyi ihmal etmem.
5.   Kendimle mutluyum, diğerleri ne düşünürse düşünsün.
6.   Ben dünyanın en iyi iletişimcisiyim.
7.   Kadınların yanında çok rahat hissediyorum.
8.   Standartlarıma ve beklentilerime uyan bir kızla birlikte olabilirim.
9.   Bana, zamanıma ve sahip olduklarıma saygı göstermeyenlerle işim olmaz.
10. Hiç kimse hayatlarında benim gibi biriyle tanışmadı ve tanışamayacak.
11. Biri benden hoşlanmamışsa bu onun sorunu, benim değil.
12. Hiç bir şey benim pozitif ruh halimi değiştiremez.
13. MAZERET YOK!
14. Benim çözemeyeceğim hiçbir sorun olamaz.
15. Her durumda gücün, güvenin ve korumanın simgesiyim.
Şimdi kendi kendine “Neden kendime aslında doğru olmayan şeyleri söylüyorum?” diye soruyorsundur.
Unutma, kendi düşüncelerin beyninin aldığı girişin bir parçasıdır ve hiçbir şeyi sorgulamaz, o sadece her şeyi işler ve saklar. İlk olarak inançların bu ifadeleri geri çevirir fakat yeterli tekrar, süreklilik ve referansla birlikte inançların değişir. Çalışmalar 1 aylık tekrarlama sonunda bunun oluştuğunu gösteriyor ama bu bir şeyi ne sıklıkla yaptığınıza göre değişir. Olumlamalarını bir kartın üstüne yazıcıyla yazdırıp gün boyunca aklına geldikçe okumayabilirsin. Ya da daha iyisi sesini kaydederek bu tekrarları yapmak.
Bu tekniği öğrendiğim kitabın yazarı, bu tekniği uygulayarak geri plan da saklanmayı bırakmış ve düzenli olarak partilere katılmaya başlamış. O şimdi ikinci evliliğini yaşıyor ve bir yazar ve motivasyon konuşmacısı olarak hayatını sürdürüyor.
Sen neye inanırsan o olursun.

“ASIL ÖNEMLİ OLAN NEFES KESİCİ ÇEKİCİLİĞİN NASIL OLUŞTURULACAĞINI VE BUNU NASIL KORUYACAĞINI BİLMEKTİR. VE BU KONUNUN YAKIŞIKLILIK, ZENGİNLİK YA DA POPÜLERLİKLE NEREDEYSE HİÇ ALAKASI YOKTUR. BU KONUYU ŞANSA BIRAKMAK İSTEMİYORSAN AŞAĞIDAKİLERİ DİKKATLE OKU”
Kadınlar konusunda istediğimiz sonuçları alabilmemiz için olumlama cümleleri, olumlamalar gibi tekniklerden de önemlisi ve flört sürecinin bütün “risk noktalarında” ustalaşmak gerekir. Tanışma, iç motivasyonunu sağlama, çekicilik oluşturma, kişisel imaj, vücut dili, ses tonu, sakin özgüven, telefonunu alma, ilk buluşma gibi daha pek çok risk noktası var. Ve bu risk noktalarının her hangi birindeki bilgi eksikliği bütün flört sürecini bir anda bitirebilecek güçtedir.